Alla inlägg under januari 2019

Av Kattvännen - 5 januari 2019 15:10

Hej alla glada!


Nu har vardagarna gått över till det vanliga med jobb istället för julmys om dagarna. Det känns alltid liten bittert att gå tillbaka till jobbet efter flera veckors ledighet men efter ett tag kommer man in i det igen. Nyår var trevligt som firades med nära och kära. För en gångs skull var det inte så kallt på nyår. Det känns som de senaste nyåren varit riktigt kyliga. 


En positiv nyhet sen senast är att jag har övertalat min sambo till att gå med på att köpa en katt. Han kallar sig egentligen för en hundmänniska vilket är ett begrepp jag inte förstår. Det ena behöver väl inte utesluta det andra? Han är i alla fall taggad på tanken om att han en liten vän i huset så nu ska vi börja titta efter en liten kattunge på riktigt. Det är ju en riktig djungel därute med vilken kattras och uppfödare som man ska välja. Vi får börja med att välja kattras så vi ska titta runt lite för att se vad som kommer passa hemma hos oss. Vi bor ju i en lägenhet och alla raser trivs ju inte på små ytor så det finns mycket att tänka på. Nästa gång jag skriver har vi förhoppningsvis bestämt oss. 


Trevlig helg på er!


/ Kattvännen

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards